hit counter script
Covid-19 icon

COVID-19

#خليك_بالبيت

564364

1240

115

5

537653

1214
Covid-19 icon

COVID-19

#خليك_بالبيت

1214

564364

1240

115

5

537653

ليبانون فايلز - فن وإعلام فن وإعلام

ياسمين عبد العزيز مهدّدة بالقتل على طريقة سوزان تميم

الجمعة ٢٥ حزيران ٢٠٢١ - 08:47

  • x
  • ع
  • ع
  • ع
اخبار ليبانون فايلز متوفرة الآن مجاناً عبر خدمة واتساب...
اضغط هنا

تلّقى ​وائل عبد العزيز​ شقيق الممثلة المصرية ​ياسمين عبد العزيز​ رسالة صادمة من أحد المتابعين على حسابه الخاصّ على موقع التواصل الإجتماعي، هددّ من خلالها بقتل ياسمين بطريقة حسب تعبيره بطريقة أقسى من الفنانة اللبنانية ​سوزان تميم​، ونشر وائل صورة المحادثة على صفحته الخاصّة مناشداَ مباحث الإنترنت في مصر للتدخّل للبحث عن المرسل مؤكد أن الخلافات الحقيقية لا تصل إلى درجة القتل.
وعلّق وائل على الصورة: "هيا وصلت للتهديد بالقت.. عموما ياما دقت عالراس طبول ياريت مباحث الانترنت تشوف الموضوع ده ".

من جهة أخرى ردّ وائل على الرسالة التي وجهتها ليلى الإبنة الكبرى لطليق ياسمين ​محمد حلاوة​، وكشف عن صور تجمعها بعائلة ياسمين في مناسبة عائلية مؤكداً على العلاقة الطيبة بين العائلتين، وقال: " حق الرد علي موضوع الاستاذه المحترمه بنت الناس المحترمين الاستاذ محمد حلاوه .. يا استاذه ليلي ده عيد ميلاد سيف ابن اختي وكان بعد طلاق ياسمين بمده طويله بحضور صحاب كتيره وشهود علي وجودك انا بقي مش عارف هو حضرتك كنتي فرحانه في الصور معانا عشان فرحتنا وبتحبينا زاي ما كنتي طول عمرك بتقولي والا لرجوع والدك الي احنا خاطفينه منك الصراحه"، وأضاف: "ولو ياسمين بتحاربك طوال ال ١٧ سنه جايا ليه بعد الطلاق تسانديها انتي جوز حضرتك .. ياريت نراعي العشره والسنين ونراعي ان الطرفين متجوزين حاليا ونقفل علي كده لان انا الي هرد مش هيا خالص .. وعفا الله عما سلف".

وكانت ليلى هاجمت ياسمين عبد العزيز بمنشور كتبته عبر خاصية الستوري في صفحتها الخاصة، وقالت: "أوعى تدعي حاجة مش فيكى عمرك ما كنتي كويسة مع حد، إنتي اللي خطفتي بابا مننا .. من 17 سنة وماما على ذمته ومن 17 سنة حاولتي تقطعي علاقتنا ببابا وحاربتينا وأذتينا كتير .. الناس العادية مش عارفة حاجة بس الناس اللي حوالينا عارفين كل حاجة ياريت تبطلي أذى بدل ما نعرَّف الكل، إنتي اللي قاطعانا عن إخواتنا من يوم ما اتولدوا وكفاية اللي عملتيه من شهر معايا في شرم الشيخ قدام الناس معايا .. عيب وكفاية وبطلي تظهرى بصورة مش حقيقتك".

  • شارك الخبر