سما المصري: خلعت الحجاب "غصب عني" وحنان ترك ستتخلى عنه قريباً

03-09-2018

شاركت الفنانة سما المصري جمهورها عبر موقع التواصل الاجتماعي انستقرام فيديو لها وهي تتحدث عن موقف حلا شيحة الأخير بعد خلعها الحجاب. وأبدت المصري انزعاجها مما فعلته الفنانة الشهيرة بقولها :"انا ضد الي عملته حلا طالما لبست الحجاب متقلعوش". وأضافت :"قريبا حنان ترك ستتخلى عن حجابها وافتكروا كلامي ده لان هي موضة وماشية بين الفنانات".

وكتبت سما المصري تعليقاً على الفيديو كلمات تفيد نفس المعنى بقولها :" دي رساله للاستاذه حلا شيحه وحنان ترك هتروحوا مني فين؟ حنان هتقلع الحجاب زي حلا وافتكروا كده كويس. وأضافت :"علي فكره انا كنت لابسه الحجاب وانا صغيره بس كان غصب عني لكن انتوا مفروض لبستوه عن اقتناع بتقلعوه ليه"؟

يذكر أن سما المصري أعلنت مؤخراً عن تقديمها لبرنامج ديني ترتدي فيه غطاء الرأس لكنها عادت وأكدت تأجيله بسبب بعض المشاكل الإنتاجية والأزمات المتعلقة بالضيوف من الدعاة التي كان من المقرر أن تستضيفهم في حلقات برنامجها.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

رساله للاستاذه حلا شيحه وحنان ترك هتروحوا مني فين....ههههه.....حنان هتقلع الحجاب ذي حلا وافتكروا كده كويس.......لمشاهده الفيديو كامل وتفاصيل اللي هيحصل ادخلوا علي قناه اليوتيوب الخاصه بي والرابط بتاعها هنا في البداية ...وانتظروا قريبا مفاجااااات فشيييخه.....حنان ترك وحلا شيحهl love youuuuuu 😂😂😂😂😂😂علي فكره انا كنت لابسه الحجاب وانا صغيره بس كان غصب عني لكن انتوا مفروض لبستوه عن اقتناع بتقلعوه ليييه؟؟

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on